رئیسی: ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد-راهبرد معاصر
انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد

رئیسی: ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد

رئیس جمهور گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که استفاده از سلاح هسته‌ای و به طور کلی استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی جایی در برنامه ما ندارد. چرا؟ زیرا ما اعتقادی به چنین تسلیحاتی نداریم و به آن نیز نیاز نداریم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 24
کد خبر: ۲۰۵۴۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان به موضوع عادی سازی روابط اعراب حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و پرونده هسته‌ای پرداخت.

 

رئیسی در این گفت‌وگو درباره لغو مجوز فعالیت شماری از بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تهران نگفته است که نمی‌خواهد بازرسان آژانس در خاک آن حضور داشته باشند.

 

رئیسی گفت: ایران هیچ مشکلی با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازرسی از سایت‌های هسته‌ای ندارد.

 

رئیسی درباره اتهامات بی‌پایه و اساس غرب و رژیم صهیونیستی برای غیرمسالمت آمیز جلوه دادن برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که استفاده از سلاح هسته‌ای و به طور کلی استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی جایی در برنامه ما ندارد. چرا؟ زیرا ما اعتقادی به چنین تسلیحاتی نداریم و به آن نیز نیاز نداریم.

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به تبلیغات دروغین صهیونیست‌ها درباره توافقنامه‌های عادی سازی روابط با اعراب تاکید کرد: تلاش‌های در دستور کار به رهبری آمریکا برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هیچگاه موفقیت آمیز نخواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده