صدور مجوز جذب ۱۱ هزار معلم جدید-راهبرد معاصر

صدور مجوز جذب ۱۱ هزار معلم جدید

منادی سفیدان گفت: جذب ۱۱ هزار معلم از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که به علت کمبود ظرفیت رد شده بودند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 29
کد خبر: ۲۰۶۱۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اظهارات خود در برنامه تلویزیونی صف اول مبنی بر کمبود ۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و کارشکنی سازمان اداری و استخدامی در زمینه صدور مجوز برای جذب معلمان گفت: همانطور که مطرح کرده بودم سال تحصیلی جدید با کلاس‌های خالی از معلم آغاز شده و در مصاحبه اخیر عنوان کردم که رئیس سازمان اداری و استخدامی چنانچه قصد حل مشکل آموزش و پرورش را ندارد از سمت خود استعفا دهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم ادامه داد: پس از این مصاحبه تلویزیونی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در آموزش و پرورش حاضر شده، مشکلات این وزارتخانه را بررسی کرده و نهایتاً مجوز جذب ۱۱ هزار معلم داده شد.

وی تصریح کرد: جذب این تعداد معلم از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که به علت کمبود ظرفیت رد شده بودند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم اضافه کرد: طی روز‌های اخیر اعتراضات بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشتیم که با پیگیری‌های به عمل آمده، مجوز جذب ۱۱ هزار معلم صادر شد تا هم مطالبه پیگیری شده متقاضیان به نتیجه برسد و هم مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش.

منادی سفیدان یادآور شد: با وجود صدور مجوز جدید، آموزش و پرورش همچنان با کمبود ۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید مواجه است./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار