سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سربازان ما به اسارت حماس درآمده‌اند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سربازان ما به اسارت حماس درآمده‌اند

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر با تایید اسارت نظامیان صهیونیست در دست نیرو‌های مقاومت فلسطین، اذعان کرد: در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز شنبه، ۷ اکتبر اعلام کرد سخنگوی ارتش اشغالگران اسارت نظامیان صهیونیست در دست مقاومت فلسطین را تایید کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حماس اسیر جنگی دارد.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در ادامه تصریح کرد: حماس در نوار غزه گروگان گرفته است؛ در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.

این مقام صهیونیست گفت: نبرد‌ها تاکنون در ۲۲ نقطه ادامه دارد؛ ۴ گردان دیگر هم به ۳۱ گردان مستقر در مرز غزه اضافه خواهند شد.

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن، از تل‌آویو در جنگ با مقاومت فلسطین حمایت می‌کند. جلسه بعدازظهر نتانیاهو برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت درگیری با فلسطین شکست خورده و به وقت دیگری موکول شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صد‌ها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با حمله «طوفان الاقصی»، نیرو‌های حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ساعتی پیش از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیرو‌های حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده