قدردانی عضو حماس از اهتمام ایران به موضوع فلسطین-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قدردانی عضو حماس از اهتمام ایران به موضوع فلسطین

عضو دفتر سیاسی حماس پس از دیدار امیرعبداللهیان با هنیه در دوحه گفت: از توجه و اهتمام ایران به موضوع فلسطین تشکر می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 15
کد خبر: ۲۰۸۴۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پس از دیدار و گفت‌وگوی شنبه شب ۲۳ مهر ماه حسین امیرعبداللهیان و هیأت همراه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از انجام این ملاقات که در دفتر جنبش حماس در دوحه برگزار شد و دو ساعت به طول انجامید، از حمایت‌ها و اعلام همبستگی جمهوری اسلامی ایران و شخص وزیر خارجه با موضوع فلسطین قدردانی کرد.

 

وی افزود: آقای امیرعبداللهیان در این ملاقات دستاوردهای ملت فلسطین را تبریک گفت و با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات در سرزمین فلسطین گفت‌وگو کردیم.

 

وی گفت‌وگو درباره نیازهای ملت فلسطین در نبرد کنونی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و کشتار غیرنظامیان، تخریب خانه‌ها و موضوع کوچاندن مردم غزه به کشورهای پیرامونی را از جمله موضوعاتی خواند که در ابن دیدار مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

 

عضو دفتر سیاسی حماس گفت که با امیرعبداللهیان درباره ایجاد و تشکیل محور بزرگتر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و اینکه ایران و دولت‌های عربی چگونه می‌توانند با امکانات خود به توقف جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین کمک کنند، صحبت شده است.

 

خلیل الحیه همچنین از توجه و اهتمام ایران به مساله فلسطین بخصوص در شرایط کنونی تشکر کرد.

 

وی اضافه کرد: در این دیدار در جریان دیدارها و گفتگوهای امیرعبداللهیان در سفر منطقه‌ایش قرار گرفتیم و  درباره رعایت ارزشهای اخلاقی در جنگ اخیر از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی صحبت کردیم.

 

وی افزود: امیدواریم همه کشورها به ملت فلسطین برای تحقق آرمان رهایی این سرزمین از دست رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم و تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس کمک کنند.

 

به گزارش فارس امیرعبداللهیان در پی تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا و جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه برای رایزنی با مقامات عراق، سوریه و لبنان به این کشورها سفر و با مقامات این کشورها دیدار و گفت‌وگو کرد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار