امیرعبداللهیان: شرایط در فلسطین به نقطه جوش نزدیک شده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

امیرعبداللهیان: شرایط در فلسطین به نقطه جوش نزدیک شده است

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ارمنستانی گفت: شرایط در فلسطین اشغالی به نقطه جوش نزدیک شده و هر لحظه امکان گسترش جنگ وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 17
کد خبر: ۲۰۹۰۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (سه‌شنبه) ۲۵ مهر ماه در گفت‌وگوی تلفنی با «آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه ارمنستان ضمن تأکید بر اهمیت نشست ۳+۳ در خصوص هماهنگی برگزاری این نشست با وزیر امور خارجه ارمنستان گفتگو و تبادل و نظر کرد.

وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی با اشاره به برگزاری نشست جده در روز چهارشنبه بیان کرد: شرایط در فلسطین اشغالی به نقطه جوش نزدیک شده است و هر لحظه امکان گسترش جنگ وجود دارد.

وی تأکید کرد: لازم است در اسرع وقت کریدور‌های مناسب برای ارسال آب، غذا و اقلام دارویی و پزشکی به مردم غزه ایجاد شود.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: پیام ما در نشست ۳+۳ پیام صلح در قفقاز است.

وزیر امور خارجه ارمنستان نیز ضمن ابراز تاسف نسبت به کشتار غیرنظامیان در فلسطین افزود: ما از ابتدا تحولات فلسطین و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای خاتمه این جنگ را پیگیری کرده‌ایم.

آرارات میرزویان با اشاره به اینکه نشست ۳+۳ یک پتانسیل بزرگ برای گفت‌وگوهی منطقه‌ای است، در خصوص برگزاری این نشست ابراز امیدواری کرد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده