۴ شهید در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان-راهبرد معاصر

۴ شهید در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

در جریان بمباران توپخانه‌ای شهرک «علما الشعب» در جنوب لبنان توسط صهیونیستها، چهار نفر به شهادت رسیده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 17
کد خبر: ۲۰۸۹۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ صلیب سرخ لبنان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه خبر داد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به این کشور، چهار نفر شهید شده‌اند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که این افراد در جریان بمباران توپخانه‌ای شهرک «علما الشعب» در جنوب لبنان توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

درگیری‌های بین حزب الله و رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. حزب الله طی دو روز گذشته از حمله به چند مقر نظامیان اشغالگر خبر داده که به دنبال آن چند نفر کشته و زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی نیز شماری از شهرک‌های جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار می‌دهد. صهیونیست‌ها بار‌ها اعلام کرده‌اند که نگران درگیری گسترده با حزب الله هستند.

منابع صهیونیستی، صبح امروز، از شلیک یک موشک «کورنت» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادن که بعد از اصابت این موشک، در شهرک متولا آتش‌سوزی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال این حمله از تمام شهرک‌نشینان خواست در پناهگاه‌ها بمانند و تا اطلاع ثانوی خارج نشوند. ارتش صهیونیستی لحظاتی بعد از این حمله منطقه «تله المحامص» در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد.

خبرنگاران لبنانی با انتشار تصاویری خبر دادند ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه فسفر در این حمله استفاده کرده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگتز» شهرک متولا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده