بارش برف و باران در ۱۶ استان از امشب / ورود سامانه بارشی جدید حذف یارانه غذای دانشجویی صحت دارد؟ هواشناسی ایران۱۴۰۳/۱۲/۱۰؛ هشدار کولاک و بهمن در ۱۸ استان سردار رادان: رانندگان پرخطر در نوروز اجازه سفر ندارند یارانه غذای دانشجویی حذف شد؟ / توضیحات وزارت علوم موج جدید بارندگی‌ها از امروز شروع می‌شود بازگشایی زودهنگام جاده چالوس و تهران-شمال محیط‌زیست: وضعیت جسمانی «دلبر»، یوزپلنگ ماده ۱۴ ساله، خوب نیست رئیس سازمان هواشناسی کشور: ۱۵۰۰ پست سازمانی در هواشناسی بلاتصدی است اژه‌ای: نباید با ورود به جنبه‌های خصوصی زندگی سرمایه گذار، مانع تراشی ایجاد کنیم دمای تمامی ایستگاه‌های هواشناسی تهران به زیر صفر رسید درج نشان «قلب» برای اهداکنندگان عضو روی گواهینامه رانندگی «ریلز» از اینستاگرام جدا می‌شود؟ هواشناسی: هوای سرد تا اواسط هفته آینده ماندگار است ورود سامانه بارشی از اواسط هفته آینده به کشور/ دمای تهران به منفی ۵ درجه می‌رسد

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود

رضامراد صحرایی با بیان اینکه کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد، گفت: هر چه تنوع مدارس کمتر شود، موفق‌تر خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 20
کد خبر: ۲۰۹۴۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد نه در ستاد.

 

وی ادامه داد: سیاست ما این است که پیش از تدوین هر دستورالعملی، آیین‌نامه‌ها را به مجریان و به مدارس بفرستیم و بازخورد بگیریم.

 

صحرایی با بیان اینکه خط مقدم ما در برنامه‌ریزی‌ها مدرسه است، گفت: ارکان تحول در نظام تعلیم و تربیت، باید احساس هم سرنوشتی داشته باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید ستاد، اداره‌کل، منطقه و مدرسه اتصال هدفمند داشته باشند، افزود: نقشه راه مدرسه را به استان‌ها ببرید؛ از کارشناسان، مسؤولان سابق و منتقدان استفاده کنید و مورد نقد‌ و بررسی قرار دهید.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تجربه‌های موفق در گذشته استفاده کنیم، تصریح کرد: هر چه تنوع مدارس پایین‌تر آید، موفق‌تر بوده‌ایم.

 

وی افزود: روح شهید آوینی شاد که می‌گفت اگر انسان‌هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند، خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.

 

صحرایی با بیان اینکه تحول مبنا و منشأ درونی و شناختی است نه بیرونی و ابزاری، ادامه داد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش مسیر مبدا و منشأ تحول باشد، اول خودمان باید متحول شویم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده