آغاز سنجش کلاس اولی‌های سال آینده-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آغاز سنجش کلاس اولی‌های سال آینده

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کلاس اولی‌های سال آینده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 22
کد خبر: ۲۰۹۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور  درباره سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: سنجش کلاس‌ اولی‌های سال آینده آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند برای تعیین نوبت به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

 

وی ادامه داد: 811 مجوز برای انجام سنجش کودکان در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی صادر شده است.

 

طریفی حسینی درباره کودکانی که سنجش برای آنها انجام می‌شود، گفت: اولویت کودکان 5 سال تمام هستند که سال آینده به کلاس اول می‌روند اما اگر والدین کودکان 4 سال تمام مراجعه کنند هم سنجش انجام می‌شود.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پیشنهاد ما در مرحله اول، سنجش نوآموزانی است که در مراکز پیش‌دبستانی ثبت‌نام شده‌اند تا اگر نیاز به مداخله و راهنمایی است به مربی و خانواده‌ها، آموزش داده شود.

 

به گزارش فارس، در طرح سنجش، ارزیابی‌های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه‌گیری توده بدنی، قد، وزن، بیماری‌های جلدی (پوست و مو) و بیماری‌های نیازمند مراقبت‌های ویژه بررسی می‌شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار