هجدهمین روز جنگ در غزه/ شهادت ۱۳۵ فلسطینی طی چند ساعت گذشته-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هجدهمین روز جنگ در غزه/ شهادت ۱۳۵ فلسطینی طی چند ساعت گذشته

شهادت ده‌ها فلسطینی طی چند ساعت گذشته در غزه و هشدار جنبش حماس نسبت به پیامدهای توقف فعالیت بیمارستان اندونزی در این منطقه از جدیدترین اخبار میدانی فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۰۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که در جریان حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه تنها طی چند ساعت ۱۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند فعالیت یک بیمارستان در این منطقه به دلیل قطع برق متوقف شد.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل مجدد حملاتی را علیه شمال نوار غزه انجام دادند. شبکه المیادین گزارش داد که بیش از ۱۳۵ فلسطینی طی ساعات گذشته بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

 

شبکه فلسطین الیوم نیز از حملات توپخانه ای سنگین ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق نزدیک به مرزهای شمالی نوار غزه خبر داد. این شبکه همچنین از شهادت ابراهیم مرزوق یکی از همکاران فلسطین الیوم در جریان بمباران منزلش در منطقه التفاح واقع در شهر غزه به همراه اعضای خانواده اش خبر داد.

 

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران منازل مسکونی در رفح و خانیونس واقع در جنوب نوار غزه طی ساعات گذشته به ۵۷ شهید و ده‌ها زخمی رسیده است.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجدداً مناطق نزدیک به مرکز درمانی الشفا الطبی در غزه را بمباران کردند.

 

این جنگنده‌ها یک منزل مسکونی در اطراف بیمارستان شهداالاقصی واقع در دیر البلح در مرکز غزه را نیز بمباران کردند.

 

از سوی دیگر گزارش‌های خبری از توقف فعالیت بیمارستان اندونزی در نوار غزه به دلیل نبود سوخت لازم و قطع برق این بیمارستان حکایت دارد.

 

این جنبش در ادامه تاکید کرد: از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان ملل می‌خواهیم برای وصل مجدد برق در این بیمارستان به صورت فوری وارد عمل شوند.

 

جنبش حماس اضافه کرد: کشورهای عربی، اسلامی و سازمان ملل باید فوراً برای ارسال سوخت به نوار غزه با هدف ازسرگیری فعالیت بیمارستان‌ها اقدام کنند.

 

این جنبش تصریح کرد: ما نسبت به پیامدهای قصور در تهیه سوخت لازم و وصل برق بیمارستان‌ها هشدار می‌دهیم چرا که این مساله در حکم مرگ تمام بیماران و زخمی‌ها خواهد بود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده