حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند-راهبرد معاصر
عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند فرمانده پیشین ناتو: آشفتگی بزرگ در خاورمیانه بین اسرائیل و ایران در بدترین حالت، ممکن است که با بازگشت به اواخر دهه ۱۹۳۰ می‌توانید نظیر آن را بیابید نماینده ایران در سازمان ملل: ادعا درباره اطلاع تهران از عملیات طوفان الاقصی فاقد اعتبار است الکس سالموند درگذشت ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان افشاگری الجزیره از نفوذ نظامیان اسرائیلی به خاک سوریه اردوغان: تل آویو تنها ثبات فلسطین و لبنان را هدف نگرفته | ما دست روی دست نخواهیم گذاشت وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد بیانیه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا: حمله ارتش اسرائیل به نیرو‌های یونیفل را محکوم می‌کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بلینکن: نگران وضع اسفناک کودکان و زنان غزه هستیم مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در پادگان کاتساویا موشکباران شد نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل: لبنان نیاز به کمک نظامی ندارد

حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند

حزب‌الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم بیگناه لبنان از بمب‌های خوشه‌ای استفاده می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ روابط عمومی و رسانه حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی، منطقه بین شهرک‌های حانین و الطیری را با بمب‌های خوشه‌ای که در سطح بین المللی ممنوع است، بمباران کرده است.

این بیانیه افزود این رژیم مورد حمایت آمریکا با درک ناتوانی جامعه بین المللی و دیگر سازمان‌های بین المللی مرتکب این جنایات می‌شود و به بمباران بیمارستان‌ها و خودرو‌های امدادی نیز می‌پردازد.

حزب الله تاکید کرد که جنایت صهیونیست‌ها در بمباران مناطق مسکونی لبنان با بمب‌های خوشه‌ای تعجب برانگیز نبود، زیرا این اقدامات در ادامه جنایات علیه ملت فلسطین و لبنان پس از شکست‌های مکرر در میدان نبرد است.

شهردار المعیصره لبنان گفت: دشمن از ما به خاطر وفاداری به مقاومت انتقام می‌گیرد، بر خلاف ادعای دشمن، اینجا نه سکوی موشک وجود ندارد نه مراکز نظامی، دشمن به کشتار و جنایات برای ارعاب ما می‌پردازد، ولی ما پشت سر مقاومت خواهیم ماند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات هدفمند به مناطق مسکونی لبنان، منازل مردم در شهرک تول در نبطیه را بمباران کردند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار