شهادت ۲۱۰ تن در جنایت هولناک اردوگاه النصیرات غزه-راهبرد معاصر

شهادت ۲۱۰ تن در جنایت هولناک اردوگاه النصیرات غزه

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جنایت هولناک ظهر امروز در اردوگاه النصیرات در غزه، ۲۱۰ نفر شهید و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۲۱۰ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۴۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. شهدا و مجروحان این جنایت به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال داده شدند.

دفتر مذکور با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای الاقصی قادر به پذیرش این تعداد از شهدا و مجروحان نیست، از جامعه جهانی و نهاد‌های بین‌المللی خواست این بیمارستان را نجات داده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و ژنراتور‌های برق را برای ادامه فعالیت آن ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: وضعیت در بیمارستان شهدای الاقصی فاجعه بار و بسیار خطرناک است و ما خواستار توقف فوری نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی هستیم.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین بیان کرد: حمله متجاوزان به غیرنظامیان و کودکان و زنان و در اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی غزه را به شدت محکوم می‌کنیم و اشغالگران و دولت آمریکا را مسئول این جنایت هولناک که خون ده‌ها فرد بی گناه ریخته شد، می‌دانیم. ما از جامعه جهانی و همه نهاد‌های بین‌المللی می‌خواهیم رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات و جنایات وحشیانه خود تحت فشار قرار دهند و جلوی ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین در نوار غزه را بگیرند. /مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده