کشف بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق-راهبرد معاصر

کشف بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با تلاش دریابان چابهار طی دو عملیات، ۹ فروند شناور در چابهار توقیف شده و ۱۲ تن انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار احمد علی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرز‌های آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلت اطلاعاتی در آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جابجایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرز‌های آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنهارا در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این زمینه ۹ فروند شناور توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان و دریابانان ۱۲ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا، مرز‌های کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم امنیت نا امن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در مرز‌های کشور با هر گونه باند‌های کلان چاقاق مواد عفیونی در مرز‌ها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار