انهدام ۲ باند سارقان مسلح و منازل در سیستان و بلوچستان-راهبرد معاصر

انهدام ۲ باند سارقان مسلح و منازل در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ باند سارقان مسلح و منازل در ۲۴ ساعته گذشته منهدم و ۳۰ فقره انواع سرقت در ۲۴ ساعته گذشته در جنوب این استان کشف و ضبط شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 07
کد خبر: ۲۱۲۴۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی اظهار کرد: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره به چهره با شهروندان، برگزاری جلسات تعامل و هم افزایی با معتمدان و سران طرایف در جنوب استان و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در شهر‌های جنوب استان را به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مورد اقدامات سلبی با اشاره به کشف سلاح و دستگیری عاملان تیراندازی و آرامش پایدار سطح استان گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد، تعداد قابل توجهی سلاح جنگی و شکاری را کشف نماید.

وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این قرارگاه عملیاتی موفق به کشف مقدار ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هیرئین و یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را از سوداگران مرگ توقیف، تعداد ۳۲ نفر معتاد متجاهر در سراوان و تعداد ۲۵ معتاد و خرده فروش در شهرستان کنارک جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به انهدام ۲ باند سارقان مسلح و منازل و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت و کشف سه دستگاه خودروی سرقتی، خاطر نشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند یک قاتل فراری را همراه با آلت قتاله در مهرستان و یک فرد آدم ربا در شهرستان ایرانشهر را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد نمایند و همچنین در عملیاتی دیگر یک باند حرفه‌ای سارقان مسلح را با کشف ۲۰ فقره انواع سرقت را متلاشی و یک قبضه سلاح وینچستر از آنان کشف نمایند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی توانستند با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی خود ۳۰۰۰ متر زمین خواری را رفع تصرف که ارزش آن بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی انتظامی در شهرستان ایرانشهر طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده