بمباران وحشیانه بیمارستان‌های غره صدای بایدن را هم درآورد!-راهبرد معاصر
پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند

بمباران وحشیانه بیمارستان‌های غره صدای بایدن را هم درآورد!

رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر لزوم محافظت از بیمارستان الشفا، خواستار توقف تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف این بیمارستان شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، کریستین لیندمایر سخنگوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیشتر ضمن انتقاد از حضور ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بیمارستان الشفا و وقوع درگیری‌های نظامی در اطراف آن و کمبود شدید برق و دارو، این بیمارستان را به یک قبرستان تشبیه کرده بود.

 

رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید و در پاسخ به پرسش خبرنگاری که ضمن اشاره به این اظهارات لیندمایر از بایدن خواست تا نظر خود را در این باره اعلام کند، با تاکید بر لزوم محافظت از بیمارستان الشفا، خواستار توقف تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف این بیمارستان شد.

 

بایدن تاکید کرد: امید و انتظار من این است که اقدامات مداخله جویانه کمتری از سوی ارتش (رژیم) اسرائیل در رابطه با بیمارستان الشفا انجام شود.

 

به نوشته ویون، صد‌ها بیمار از جمله ده‌ها نوزاد همچنان در داخل بیمارستان الشفا در شهر غزه به دلیل حضور ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف آن محبوس شده‌اند.

 

در همین حال وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که حداقل ۳۲ بیمار از جمله سه نوزاد نارس در طی سه روز گذشته جان خود را در این بیمارستان از دست داده‌اند.

 

به نوشته ویون، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه با اعلام این خبر که حداقل ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در داخل تأسیسات الشفا هستند، افزود: این افراد شامل بیماران، متخصصان بهداشت و حتی افرادی است که در حال فرار از جنگ هستند.

 

پیشتر مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین گفت: پیکر ۱۰۰ شهید محوطه بیمارستان الشفا و پیکر ۵۰ شهید در داخل بیمارستان و پیکر ۶۰ شهید در داخل یخچال‌ها در حال فاسد شدن است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم دوشنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از قطع خدمات رسانی در مجتمع پزشکی شفا نیز به ۲۰ نفر رسیده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده