اعتراف رسانه‌های صهیونیست به کاهش اثربخشی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله-راهبرد معاصر

اعتراف رسانه‌های صهیونیست به کاهش اثربخشی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعتراف کردند که اثربخشی حملات نیروی هوایی اسرائیل علیه گروه‌های ضد تانک حزب الله در حال کاهش است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر. رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که ارتش این رژیم اکنون توانایی انجام رزمایش زمینی عمیق در مرز شمالی با لبنان را ندارد.

 

به اذعان این رسانه‌ها، هشدار‌های روز یکشنبه در مرز‌های شمالی بسیار بیشتر از هشداری بود که در جنوب (در غزه) روی داد.

 

رسانه‌های صهیونیستی در اعتراف تلخی دیگری اذعان کردند که حزب الله استحکامات جنگ و فناوری‌های نیروی هوایی را به خوبی می‌داند.

 

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که شمار مجروحان رژیم صهیونیستی در جراین حمله حزب‌الله به ۲۹ تن رسیده است.شبکه المیادین می‌گوید، این افراد در حمله موشکی به شهرک دوویو در "الجلیل الاعلی" زخمی شده‌اند.

 

این خبر درحالی منتشر می‌شود که دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش گفت: تمرکز ما بر جبهه غزه است.وی در بخش دیگری از سخنانش به رجزخوانی علیه حزب‌الله ادامه داد و افزود: حمله به اهداف حزب‌الله ادامه می‌دهیم و آسیب زدن به غیرنظامیان اسرائیلی در "دوویو" بسیار خطرناک است.

 

هگاری بدون اشاره به حملات بی وقفه به غزه مدعی شد: دولت لبنان و مردم آن مسؤول اقدامات حزب‌الله هستند.وی در ادامه ادعا‌های خود علیه حزب‌الله گفت که این گروه تاوان بزرگی را در برابر هر حمله به اسرائیل متحمل خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده