اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ماجرای تجمع مقابل دانشگاه بوعلی سینا چه بود؟ + توضیحات استانداری همدان جزئیات استخدام ۶۰۰۰ نفر در قوه قضاییه تهران در روز‌های آینده گرم است؛ خنک شدن هوا از شنبه شرایط تغییر رشته در دانشگاه فرهنگیان نحوه بارگذاری مستندات رتبه بندی معلمان / مراحل استخدام دانشجو معلمان ورودی ١۴٠۴ شرایط استفاده مادران شاغل از کاهش سن بازنشستگی ادارات این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان با رعایت ایمنی کامل هواشناسی: افزایش دما در نوار شمالی و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق ایران نجات جان یک زن از خودکشی توسط پلیس یاسوج افت عجیب نمرات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها تعیین نرخ بیمه تکمیلی معلمان + جزئیات جزئیات ثبت‌نام وام‌های جدید فرهنگیان معرفی سایت‌های کاربردی برای معلمان خبر خوش برای فرهنگیان/ این افراد زودتر بازنشسته می‌شوند + جزئیات 

صحرایی: روزمرگی مانع بهره‌وری آموزش و پرورش شده است

وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی آموزش و پرورش، ارتقای بهره‌وری، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها گفت: روزمرگی یکی از چالش‌هایی است که مانع بهره‌وری ما شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر. همایش ملی آموزش و پرورش، ارتقای بهره‌وری، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها، امروز در اردوگاه بین‌المللی شهید باهنر تهران برگزار شد.

 

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این همایش اظهار کرد: روزمرگی یکی از چالش‌هایی است که مانع بهره‌وری ما شده است. مدیرخوب مدیری است که مانع را بر دارد و این بهره‌وری است.

 

وی با اشاره به مدیریت بخشی و موازی، گفت: روزی که وزیر آموزش و پرورش شدم، پیامم به کل آموزش و پرورش یک کلمه دو حرفی بود و آن هم «یک» بود و گفتم ما یک نظام هستیم.

 

صحرایی تصریح کرد: آموزش و پرورش یک کل یکپارچه باید باشد و بهره‌وری کردن آموزش و پرورش، همدلی و همگرایی است؛ اولین چیزی که ما را بهره‌ور می‌کند، نگرش سیستمی و هم‌افزایی است. تولید شوراها یعنی ضعف در فرایندهاست. اگر شبکه نشویم بهره‌ور نخواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه راهکار دیگر، تمرکز بر داشته‌هاست، گفت: آیا یک میلیون و 600 هزار بازنشسته ثروت کمی هستند؟ چه زمانی از تجارب آنها را جمع‌آوری کرده و از آنها بهره مند شدیم.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه مسیر رشد معلمی آماده شده است، افزود: در نظر دارم معلمان و پژوهشگران آن را ببیننند و اگر نکته ای هست، اعلام کند.

 

وی با بیان اینکه اگر یادگیرنده نشویم نمی‌توانیم یاددهنده خوبی باشیم، گفت: نکته بعدی خلاقیت است. تا کی می‌خواهیم بخشی از مسأله، به جای راه حل باشم./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار