بهادری جهرمی: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی باعث مهارت آموزی دانشجویان می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس‌جمهور عازم قاهره شد رئیس‌جمهور فردا به مصر می‌رود تاجگردون: ۱۱ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی تخصیص یافت  بودجه ۱۴۰۴ به شورای نگهبان ارسال شد استاندار تهران: تعطیلی‌ها روزانه اعلام می‌شوند ربیعی: رئیس‌جمهور قانون حجاب و عفاف را در دستورکار شورای امنیت ملی قرار داد وکیل پرونده «کنسرت فرضی»: بازداشت پرستو احمدی در مازندران سخنگوی دولت: افزایش دو یا سه برابری بودجه نیرو‌های مسلح صحّت ندارد امام جمعه موقت تهران: هدف رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات است / جامعه جهانی برای توقف این رژیم به پا خیزد  واکنش صمصامی به گران سازی نرخ ارز؛ وزیر اقتصاد استیضاح شود + عکس اطلاعیه سپاه: شبکه ضد امنیت ملی در قزوین متلاشی شد بیانیه سپاه / آغاز دورانی نوین از پروسه شکست دشمنان امت اسلامی و غلبه جبهه مقاومت بر توطئه ترکیبی جبهه باطل سخنگوی دولت: اغلب بنزین تولیدی کشور مطابق با استانداردهای یورو ۴ است ابراهیم‌پور: مطالبات معلمان بازنشسته نیمه دوم ۱۴۰۰ در سال آینده پرداخت می‌شود آملی لاریجانی: در مجمع با شفافیت مخالف نیستیم، اشکال ما مساله خروج مجلس از حدود اختیارات خود بود

بهادری جهرمی: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی باعث مهارت آموزی دانشجویان می‌شود

سخنگوی دولت گفت: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی و تخصصی باعث می‌شود که دانشگاه‌ها مباحث علمی را به عرصه عمل ببرند و دانشجویان در این تعامل مهارت‌آموزی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 20
کد خبر: ۲۱۴۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در دانشگاه شهید بهشتی از اولین مرحله رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان بازدید کرد و در کنار داوران، به نظارت بر عملکرد برخی گروه‌ها پرداخت.

 

بهادری جهرمی با اشاره به این که در دوره قبلی این رقابت ها هم به عنوان داور حضور داشته است، اظهار داشت: استقبال دانشجویان از این رویداد خوب بوده است و گفته شده که ۴۲ گروه از ۲۰ استان کشور در رقابت ها حضور دارند.

 

سخنگوی دولت گفت: چنین رویدادهایی برای تکمیل آنچه در دانشگاه‌ها می‌خوانیم مفید است و تجربه خوبی برای به اجرا درآوردن آموخته‌های دانشگاهی است، اصلی‌ترین حسن این رویدادها این است که زمینه مهارت‌محور شدن موضوعات نظری را می‌دهد و فایده دیگر آن این است که به صورت عینی، ملموس و خودآموز آنچه که دانشجویان خوانده‌اند در تعامل با سایر اعضای گروه‌ تکمیل می‌شود.

 

بهادری، آشنایی اعضای گروه‌ها با قانون اساسی را خوب ارزیابی کرد و گفت: گروه‌ها علاوه بر دارابودن اطلاعات مناسب، کار تیمی را هم می شناختند و هماهنگی خوبی هم در تقسیم وظایف داشتند که نشان می‌دهد برای شرکت در این رقابت تلاش کرده‌اند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، برگزاری چنین رویدادهایی را زمینه‌ساز اصلاح تصورهای ذهنی دانشجویان نسبت به شورای نگهبان دانست و افزود: شرکت‌کنندگان در این رقابت می‌بینند که فعالیت شورای نگهبان کاملا تخصصی است.

 

وی افزود: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی و تخصصی، هم باعث می‌شود که دانشگاه‌ها مباحث علمی را به عرصه عمل ببرند و دانشجویان در این تعامل مهارت‌آموزی می‌کنند و هم عاملی می‌شود که مجموعه‌هایی مانند شورای نگهبان از ظرفیت‌های علمی مجموعه‌های دانشگاهی استفاده کنند و با شناسایی و همکاری با نخبگان، توان کارشناسی خود را افزایش دهند.

 

بر اساس این گزارش، اولین مرحله از سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان که به موضوع بررسی مصوبات اختصاص داشت پایان یافت و گروه‌های شرکت کننده در مرحله بعد در زمینه بررسی صلاحیت‌ها رقابت می‌کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده