وحیدی: لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی به زودی تقدیم مجلس می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

وحیدی: لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی به زودی تقدیم مجلس می‌شود

وزیر کشور از تقدیم لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی در آینده نزدیک به مجلس خبر داد و گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی در کمیسیون‌های دولت تصویب شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 01
کد خبر: ۲۱۶۲۲۳

به گزارش راهبرد معاصر،احمد وحیدی وزیر کشور  درباره تشکیل استان کرمان جنوبی، گفت: بحث تشکیل استان کرمان جنوبی مطرح و به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شده است و آن‌ها نیز این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصوب کردند.

 

وی افزود: این مصوبه باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و در زمان و شرایط مناسب آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نهایت به مجلس ارسال می‌کنیم تا ان‌شاءالله در مجلس تصویب شود.

 

استان کِرمان پهناورترین استان ایران و مرکز آن کلانشهر کرمان است. این استان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ و بر اساس آمار مرکز آمار ایران برابر با ۳٬۱۶۴٬۷۱۸ تن بوده‌ است.

 

کرمان با در بر گرفتن بیش از ۱۱ درصد از وسعت ایران با حدود ۱۸۳٬۲۸۵ کیلومترمربع کمابیش اندازه کشور سوریه بزرگی دارد و پهناورترین استان ایران است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار