نتانیاهو: فشار‌های بین‌المللی در حال افزایش است، اما ایستادگی می‌کنیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو: فشار‌های بین‌المللی در حال افزایش است، اما ایستادگی می‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی گفت که فشار‌های بین‌المللی علیه این رژیم به دلیل جنگ غزه در حال افزایش بوده، اما در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 02
کد خبر: ۲۱۶۴۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که این رژیم مذاکرات سختی زیر آتش برای آزادی اُسرا داشته است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «تعداد گروگان‌هایی که از غزه آزاد کردیم را دو برابر کرده، اما ماموریت هنوز تمام نشده است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «به تلاش‌های خود برای بازگرداندن تمام گروگان‌ها به وطن ادامه خواهیم داد».

نتانیاهو اضافه کرد: «خبر‌های ناراحت کننده‌ای به ما رسیده که سرلشکر "عساف حمامی" در جنگ ۷ اکتبر (۱۵ خرداد) کشته شده است».

وی مدعی شد: «جنگ ادامه دارد و به ارتش دستور دادم که فشار نظامی را ادامه دهد و روز گذشته ۱۰۰ هدف مربوط به حماس را نابود کردیم».

«محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنانی گفته بود: «سخنان اشغالگران درباره کشتن سران حماس دروغ بوده و با هدف افزایش روحیه صورت می‌گیرد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «به جنگ ادامه می‌دهیم تا تمامی اهداف خود را محقق کنیم و این بدون ادامه عملیات زمینی در غزه ممکن نخواهد بود».

نتانیاهو اضافه کرد: «به سیاست قاطعیت در جبهه جنوب و مقابله با حزب‌الله در جبهه شمالی ادامه می‌دهیم».

وی افزود: «فشار‌های بین‌المللی بر ما در حال افزایش بوده، اما در مقابل آن ایستادگی خواهیم کرد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برخی نظرسنجی‌های اخیر درباره مقبولیت کابینه وی که با کاهش شدید مواجه بوده، گفت: «من از مردم اسرائیل ماموریت دارم که کشور را رهبری کنم و طبق نظرسنجی‌ها عمل نمی‌کنم».

عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه بسیاری را در اسرائیل مجاب کرده که پایان عمر سیاسی بنیامین نتانیاهو و همچنین به تبع آن حزب لیکود فرا رسیده است.

در این راستا روزنامه «تایمز اسرائیل» دو روز پیش در گزارشی یافته‌های نظرسنجی انتخاباتی انجام گرفته شده توسط خبرگزاری معاریو را منتشر کرد که نشان می‎‌داد تعداد کرسی‌های اعضای ائتلاف حاکم در پارلمان اسرائیل به ۴۱ کرسی سقوط کرده است.

نتانیاهو با اشاره به برخی اختلافات با دولت بایدن درباره جنگ غزه، از حمایت بی، چون و چرای آمریکا از این رژیم قدردانی کرد.

وی گفت: «اختلافاتی با دوستان در دولت آمریکا داریم، اما بیشتر اوقات در متقاعد کردن آن‌ها موفق می‌شویم». / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار