دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

رتبه بندی معلمان شبیه اساتید دانشگاه می‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان شبیه به اساتید دانشگاه می‌شود، تصریح کرد: اینگونه باید هر سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی معلمان احصاء شود و معلمان ناظر به آیین نامه رتبه بندی برای ارتقای خود تلاش کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 27
کد خبر: ۲۲۰۶۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان شبیه به اساتید دانشگاه می‌شود، تصریح کرد: اینگونه باید هر سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی معلمان احصاء شود و معلمان ناظر به آیین نامه رتبه بندی برای ارتقای خود تلاش کنند.

علی فرهادی گفت: در دانشگاه ممکن است یک نفر با رتبه استادیاری، عضو هیات علمی دانشگاه شود و با استادیاری بازنشسته شود، اما اساتید سالی یک بار پایه ترفیع و نه ارتقاء می‌گیرند. آن پایه ترفیع ناظر به فعالیت آموزشی، پژوهشی و اجرایی اساتید دانشگاه است. از این رو اینگونه نیست که یک استادیار حتما استاد تمام و دانشیار شود بلکه ناظر به فعالیت خود ارتقاء می‌گیرد؛ در رتبه‌بندی معلمان هم همینگونه است.

وی بیان کرد: چه بسا دو معلم با شرایط مشابه آغاز کار کنند، اما به صورت مشابه ارتقاء نگیرند. رتبه بندی دنبال همین موضوع است که بر اساس فعالیت و نه بر اساس سنوات خدمت، معلمان را ارتقاء دهد. این رتبه بندی اولیه که ایجاد شد و معترضینی داشت، شروع کار بود، اما در ادامه کار اینگونه نیست. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار