متهمان به جاسوسی برای موساد در دادگاه ترکیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

متهمان به جاسوسی برای موساد در دادگاه ترکیه

دادستانی کل ترکیه 34 فرد متهم به جاسوسی برای «موساد» را بعد از شنیدن اظهارات آن‌ها به دستگاه قضایی این کشور ارجاع داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 05
کد خبر: ۲۲۲۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، دادستانی کل ترکیه در شهر استانبول ۳۴ فرد مظنون به همکاری با دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) را برای تکمیل پرونده به دستگاه قضایی این کشور ارجاع داد.

 

منابع ترکیه‌ای اخیرا اعلام کردند که بیش از ۳۰ نفر در این کشور به اتهام جاسوسی برای «سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل» موسوم به موساد بازداشت شدند.

 

خبرگزاری «آناتولی»، امروز (جمعه)، در این خصوص گزارش داد دفتر تحقیقات درباره تروریسم و جنایات سازمان‌یافته در این کشور اظهارات مظنونان را طی ۴ روز گذشته شنیده و آن‌ها را بعد از انجام معاینات پزشکی به کاخ دادگستری ترکیه در استانبول تحویل داده است.

 

براساس این گزارش، نتیجه تحقیقات واحد مبارزه با تروریسم و سازمان اطلاعات ترکیه حاکی از آن است که موساد قصد انجام فعالیت‌هایی نظیر زیرنظر گرفتن، تعقیب، تعرض و ربودن برخی اتباع خارجی ساکن در ترکیه را داشته است.

 

دستگیری این افراد طی عملیاتی امنیتی در ۸ استان ترکیه به دنبال تحقیقات دفتر مبارزه با تروریسم و جنایات سازمان‌یافته ترکیه درباره ۴۶ فرد مظنون انجام شد.

 

آناتولی در پایان نوشت که مقامات امنیتی ترکیه اطلاع یافته‌اند که جاسوسان موساد با افراد مظنون از طریق شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار