امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش با قدرت پاسخ رجزخوانی دشمن در مرزها را داده است-راهبرد معاصر
آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش با قدرت پاسخ رجزخوانی دشمن در مرزها را داده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرز‌های کشور،تأکید کرد: هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرز‌ها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 07
کد خبر: ۲۲۲۲۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه 17 دی ماه) در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در اقدام تروریستی اخیر در کرمان اظهار داشت: صراط مستقیم، مسیری است که خداوند متعال به هر بنده‌ای توفیق قرار گرفتن در این مسیر را داد، آن بنده رستگار می‌شود.

 

وی ادامه داد: انبیا و ائمه، همه برای این آمدند که بندگان را به صراط مستقیم هدایت کنند و امروز ولایت فقیه حجت و راهنمای ما به صراط مستقیم است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر، عنوان کرد: روز مادر، فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ مادر است و در این روز باید بیش از پیش به مقام والای مادر احترام گذاشت و قدردان زحمات این عزیزان بود.

 

امیر حیدری با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرز‌های کشور، گفت: بخشی از اقدامات نیروی زمینی، حفاظت و حراست از مرزهاست و هم‌اکنون یگان‌های مختلف نیروی زمینی در چهار گوشه کشور حضور دارند.

 

وی، اظهار کرد: هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرز‌ها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش، افزود: البته فعالیت‌های نیروی محوری ارتش، محدود به مسایل نظامی نیست و در مواقع مختلف نظیر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و… و همچنین شیوع بیماری کرونا، در خط مقدم کمک به مردم حضور داشته است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی (ع) اشاره و تصریح کرد: ایام اربعین حسینی (ع) نمایشگاه دیگری از مجاهدت‌ها و فعالیت‌های خالصانه کارکنان جوان و ولایی نیروی زمینی ارتش است که این عزیزان با حضور در مسیر‌های حرکت زائران ابا عبدالله الحسین (ع)، به خدمت به این عزیزان می‌پردازند که برپایی بیمارستان سیار، یکی از این اقدامات در خدمت به زائران است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده