۲۵ هزار نفر نیرو در وزارت بهداشت استخدام خواهند شد

۲۵ هزار نفر نیرو در وزارت بهداشت استخدام خواهند شد معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این‌که شاخص‌های بهداشتی ایران در حد کشور‌های اروپایی و آمریکای شمالی است، گفت: ۲۵ هزار نفر نیرو در آینده نزدیک در وزارت بهداشت استخدام خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 08
کد خبر: ۲۳۱۸۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید کریمی تاکید کرد: بعد از دوره کرونا در زمینه نیروی انسانی، مراکز بهداشتی و درمانی و شبکه بهداشت نیاز به بازسازی داریم. باید فرسودگی‌ها نوسازی شوند که تا حدودی این کار انجام شده و بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دو سال بعد از کرونا به بیمارستان‌ها افزوده شد و ۲۵ هزار کادر جدید استخدام شدند و ۲۵ هزار نفر دیگر هم در آینده نزدیک استخدام خواهند شد. / تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار