جنبش النجباء: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به منزله اعلام جنگ علیه ایران است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

جنبش النجباء: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به منزله اعلام جنگ علیه ایران است

جنبش النجباء عراق با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق را نقض آشکار عرف دیپلماتیک و توافقنامه‌های بین‌المللی و نیز به منزله اعلام جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران دانست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 02
کد خبر: ۲۳۴۵۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ این جنبش امروز سه شنبه ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق اعلام کرد، این اقدام، نقض آشکار عرف دیپلماتیک و توافقنامه‌های بین‌المللی و نیز به منزله اعلام جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران است.

جنبش النجباء عراق بار دیگر بر موضع خود در حمایت از ایران در حق خود در دفاع از خود و پاسخ به این نقض‌ها تاکید کرد.

این جنبش اعلام کرد برای اتخاذ هر اقدامی در پاسخ به این نقض‌هایی که نیرو‌های رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن کنوانسیون‌های بین‌المللی به ویژه هر روز در برابر دیدگان جهانیان در نوار غزه مرتکب می‌شوند، در نهایت آمادگی قرار دارد.

روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد که در نتیجه این حمله، بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

در این حمله، ۱۳ نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار