آیت‌الله صدیقی: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در غزه دخالت مستقیم دارد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

آیت‌الله صدیقی: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در غزه دخالت مستقیم دارد

امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا، هر دو یکی هستند و در جنایت این رژیم در غزه، آمریکا نیز دخالت مستقیم دارد؛ یعنی هم حضور مستشاری دارد، هم کمک مالی می‌کند و هم اسلحه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 22
کد خبر: ۲۳۷۳۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران  ضمن تقدیر از عملیات تنبیهی وعده صادق گفت: «وَ ما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ، وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ». الحمدالله انقلاب اسلامی از همان روز اول حرکاتش با تاییدات الهی تثبیت شده است و برخلاف مسیر عادی، دشمن با وجود آنکه قدرت نظامی، اطلاعاتی و تبلیغاتی داشته، نتوانسته است به ما ضربه‌ای بزند.


وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نقطه عطفی بود. این عملیات، اولین بار بود که نظام جمهوری اسلامی، مستقیماً به متن نظام سلطه حمله می‌کرد. تنها رژیم صهیونیستی نبود، بلکه رژیم صهیونیستی و آمریکا، هر دو یکی هستند و در جنایت این رژیم در غزه، آمریکا نیز دخالت مستقیم دارد؛ یعنی هم حضور مستشاری دارد، هم کمک مالی می‌کند و هم اسلحه می‌دهد.


امام جمعهٔ موقت تهران افزود: در برابر عملیات تنبیهی وعده صادق، علاوه بر آمریکا، کشورهای دیگری نیز حضور داشتند. همچنین، ایران نیز اطلاع داده بود که قرار است عملیاتی انجام دهد. با این مقدمات، و وجود این همه آوازهٔ یشرفت‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی، هیچ چیز نتوانست مانع ضربات کوبنده رزمندگان اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی تمام نیروهای مسلح و وزارت دفاع، در عمق حاکمیت نظام سلطه در سرزمین‌های اشغالی شود.


آیت الله صدیقی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ورود مستقیم پیدا کردند و به تمام اهدافی که از پیش تعیین کرده بودند، در اوج اقتدار ضربه زدند.


وی بیان کرد: در برابر عملیات تنبیهی وعده صادق، دشمنان جز آنکه بترسند و به لانه‌هایشان بروند، نتوانستند حرکتی کنند؛ و این نیست، مگر آنکه «یدالله فوق ایدیهم». نیروهای ما با قدرت ایمان، به پیش رفتند.


در پایان، امام جمعهٔ موقت تهران گفت: بحمدالله، امروز پیشرفت‌های نظامی ما محیرالعقول است. امروز، ایران تعیین کننده است، و این تعیین‌کننده‌ی، نه تنها در منطقه، بلکه در کل جهان است. الحمدلله نیروهای ما اقتدار خود را در پهنه بین المللی، در عمل ثابت کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده