قالیباف: اولین‌بار است جداول بودجه به صحن می‌آید-راهبرد معاصر
پیشنهاد دیوان محاسبات برای تامین مالی طرح جهش تولید مسکن اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان مخبر: مصوبات سفر شهید رئیسی به سیستان‌وبلوچستان اجرایی خواهد شد روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد رئیس‌جمهور سخنگوی شورای نگهبان: هیچ‌ شکایت و اعتراضی از سوی نامزدها دریافت نکردیم محمد دهقان: قرارداد کرسنت یعنی فروش ۲۵ سال گاز ایران به ثمن بخس مجلس فردا جلسه علنی ندارد اظهارات بنزینی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان حاشیه‌ساز شد

قالیباف: اولین‌بار است جداول بودجه به صحن می‌آید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته اولین‌بار در تاریخ مجلس است که تک‌تک جداول بودجه به صحن علنی می‌آید؛ این دستاورد بزرگ مجلس یازدهم است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۸۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت)مجلس، گفت: در ۴۴ سال گذشته اولین‌بار در تاریخ مجلس است که تک‌تک جداول بودجه به صحن علنی می‌آید؛ این دستاورد بزرگ مجلس یازدهم است.


وی افزود: آیین‌نامۀ مادۀ ۱۸۲ را مجلس تصویب کرده. هیچ‌وقت تک‌تک نمایندگان نمی‌دیدند چه جداولی تصویب می‌شود. سال‌های قبل، تلفیق این کار را انجام می‌داد. برای اولین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی، مجلس یازدهم جداول را به صحن علنی آورده و به رأی گذاشته است.


رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از دوستان نیز با این اقدام که جداول در صحن بررسی شود مخالف‌اند و در‌حال‌حاضر پیشنهاد اصلاح آن را داده‌اند. بنابراین از واژۀ غیرشفاف استفاده نکنید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده