ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بدهی ۴۴ هزار میلیارد تومانی آموزش‌و‌پرورش به فرهنگیان

بدهی ۴۴ هزار میلیارد تومانی آموزش‌و‌پرورش به فرهنگیان مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که آموزش و پرورش ۴۴ هزار میلیارد تومان بدهی به فرهنگیان دارد، رقمی معادل ۱۶ درصد کل بودجه این وزارتخانه درسال جاری.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۴۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی اعلام کرد بدهی آموزش و پرورش در سنوات گذشته بخصوص در پرداخت مطالبات فرهنگیان در مجموع حدود 44 هزار میلیارد تومان است که با وضعیت فعلی برآورد بودجه آموزش و پرورش، پرداخت آنها در سال 1403 ناممکن است و مجدداً شاهد چالش‌های گذشته خواهیم بود.

بیشترین بدهی وزارت آموزش و پرورش مربوط به معوقات فوق العاده رتبه‌بندی نیمه دوم سال 1400 فرهنگیان است. پس از آن بیشترین بدهی مربوط به مابه التفاوت پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره سال 1400 ناشی از اعمال فوق‌العاده قانون رتبه‌بندی است./تسنیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
0
در این جدول بدهی ۱۲ ماهه معوقه رتبه بندی سال ۱۴۰۱ دیده نشد
شاید نمیدانند این ۱۲ ماه پرداخت نشد لطفا پیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
گاهی هزینه مدارس غیر دولتی کمتر از دولتی هست

مثلا باید خیلی کلاس خصوصی رفته باشی و خیلی مقام داشته باشی که بتوانی در مدارس توپ دولتی ،پذیرفته شوی که نشان پولدار بودن خانوااه ها دارد
و اگر این هزینه ها نکرده باشی ،،اگر کودک سالاری و درامد متوسط باشد ،که خلنواده ها از همه چیزشان میزنند تا در مدارس غیر انتفاعی،،، غیر لاکچری ثبت نام کنند وگرنه که ،در غیر اینصورت مدارس دولتی حاشیه شهر بدون امکانات باید بروند
مدارس غیر انتفاعی متوسط از روی ناچاری والدین با درامد متوسط ،به خاطر عدم ثبت نام در مدارس دولتی خوب هست
معمولا ثروتمندان به مدارس دولتی سطح بالا و یا مدارس غیردانتفاعی لاکچری میروند
قشر متوسط هم به زور یا مدارس دولتی خوب ،یا غیر انتفاعی متوسط ،
قشر فقیر هم مدارس بدون امکلنات حاشیه شهر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار