گالانت: جنگ اسرائیل علیه غزه ادامه می‌یابد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گالانت: جنگ اسرائیل علیه غزه ادامه می‌یابد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت در یک مراسم اعلام کرد که جنگ این رژیم علیه غزه تعیین کننده زندگی اسرائیلی‌ها برای «دهه‌های پیش رو» است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، «جنگ تا زمان بازگشت گروگان‌ها و برچیدن حماس ادامه می‌یابد». این حرف را گالانت امروز ساعاتی بعد از تعهد وزیر خارجه آمریکا درباره امنیت اسرائیل بیان کرد.سخنرانی وزیر جنگ اسرائیل در شرایطی انجام شد که شب گذشته وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن با او تماس تلفنی گرفت و گفت که «تعهد آهنین آمریکا به امنیت اسرائیل» ادامه دارد.


در شرایطی که اسرائیل به رغم شهادت بیش از 35 هزار فلسطینی در هفت ماه و 9 روز اخیر نتوانسته به اهداف خود برسد، گالانت امروز گفت که جنگ علیه غزه «زندگی ما برای دهه‌های پیش رو را ترسیم خواهد کرد».

 

 به روایت وزارت خارجه آمریکا، بلینکن در رایزنی با گالانت ضمن صحبت درباره غزه گفت که هدف مشترک آمریکا و اسرائیل، «شکست دادن حماس» است.وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی مراسم امروز در آرامگاه «کوه هرتسل» اعلام کرد که جنگ غزه «تا زمانی که اسرا آزاد شوند و حماس و توانمندی‌های نظامی آن برچیده نشود، ادامه خواهد یافت». / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار