دستور کار وزیر جنگ اسرائیل در آستانه سفر به آمریکا-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

دستور کار وزیر جنگ اسرائیل در آستانه سفر به آمریکا

وزیر جنگ رژیم اسرائیل قبل از عزیمت به آمریکا اعلام کرد که دیدارهایی که با مسئولان آمریکایی خواهد داشت در تعیین آینده و سرنوشت جنگ در شمال و جنوب مهم خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۰۰

به گزارش راهبرد معاصر،‌ یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اسرائیل که به زودی راهی آمریکا خواهد شد، گفت که در این سفر، وضعیت در جبهه شمال (فلسطین  اشغالی) علیه حزب الله و نیز تضمین حمایت لازم آمریکا از این رژیم را مطرح خواهم کرد.

 

گالانت همچنین گفت که در این دیدارها، موضوع انتقال به مرحله سوم حمله نظامی به غزه را با آمریکایی‌ها به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

 

وزیر جنگ رژیم اسرائیل همچنین گفت که مذاکرات با مسئولان آمریکایی در واشنگتن درباره جبهه‌های غزه و لبنان، برای آینده جنگ تعیین کننده است و ما آماده هر اقدام مطلوبی هستیم.

 

او آمریکا را مهمترین متحد رژیم اسرائیل دانست و گفت که روابط بین تل‌آویو و واشنگتن بیش از هر زمان دیگری مهم است. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته پیش اعلام کرد یواو گالانت وزیر جنگ اسرائیل این هفته به آمریکا سفر خواهد کرد.

 

علاوه بر وزیر جنگ اسرائیل، نخست وزیر این رژیم نیز به زودی راهی ینگه دنیا خواهد شد تا در کنگره آمریکا سخنرانی کنند. گالانت و نتانیاهو بر سر نحوه مدیریت جنگ علیه غزه اختلافاتی دارند و این اختلافات هر روز تشدید می‌شود. هفته گذشته ویویدو جنجالی نخست وزیر اسرائیل درباره توقف صادرات سلاح به اراضی اشغالی باعث جنجال و انتقاد دولت بایدن شد و به همین دلیل جلسه مشترک آمریکایی‌ها و اسرائیلی ها در باره ایران لغو شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار