گالانت: عملیات حماس، اعلام جنگ با اسرائیل بود-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

گالانت: عملیات حماس، اعلام جنگ با اسرائیل بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از تشکیل جلسه‌ای امنیتی برای ارزیابی وضعیت نبرد «طوفان الاقصی»، اذعان کرد که جنبش حماس با آغاز این عملیات، به رژیم اسرائیل اعلام جنگ کرده‌ است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز، شنبه ۷ اکتبر پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی جنبش اسلامی حماس، درباره وضعیت امنیتی سرزمین‌های اشغالی تشکیل جلسه داد.

 

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «آی۲۴»، گالانت پس از ارزیابی وضعیت نبرد در مقر وزارت جنگ اسرائیل، مدعی شد: «حماس مرتکب اشتباه بزرگی شده و علیه اسرائیل اعلام جنگ کرده است».

 

وزیر جنگ صهیونیست‌ها در ادامه اذعان کرد: «همه سربازان اسرائیلی در هر نقطه‌ای علیه دشمن می‌جنگند؛ اسرائیل در این نبرد پیروز خواهد شد».

 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی، با بیان اینکه «در وضعیت جنگی قرار داریم»، مدعی شده بود نیروهای ارتش رژیم اشغالگر در این جنگ پیروز خواهند شد.

 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم امروز ضمن اذعان به نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

 

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. این عملیات تاکنون حدود ۶ کشته و ۲۵۰ زخمی از صهیونیست‌ها برجای گذاشته که به بیمارستان‌های رژیم موقت اعزام شده‌اند.

 

رسانه‌های صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی حماس، از وضعیت سرزمین‌های اشغالی به «غافلگیری کامل اسرائیل» توصیف کرده و تأکید کردند که ارتش رژیم اشغالگر تاکنون چنین نبردی را تجربه نکرده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده