جشن روز ملی اتحاد یمن به نشانه همبستگی با ایران به تعویق افتاد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

جشن روز ملی اتحاد یمن به نشانه همبستگی با ایران به تعویق افتاد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) از تعویق برگزاری جشن روز ملی اتحاد یمن به دلیل همدردی و همبستگی با ایران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۱۹۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که فردا چهارشنبه مصادف با سالروز «روز ملی اتحاد یمن» است، اما ما برگزاری این جشن در این روز را به دلیل همدردی با ملت ایران به تعویق انداختیم.

وی با اشاره به اینکه این یک وظیفه در قبال یک کشور مسلمان است، گفت: ان‌شاء الله یکشنبه آینده جشن روز ملی اتحاد یمن برگزار خواهد شد.

المشاط همچنین گفت: از ائتلاف (عربی) می‌خواهم مسیری را که با هم آغاز کردیم برای دستیابی به یک نقشه راه و اجرای آن را تکمیل کند و در مسیر صلح و حل‌وفصل بحران‌ها و پایان دادن به درگیری‌ها به منظور دستیابی به یک منطقه امن، باثبات و شکوفا قدم بردارد.

وی افزود: به آمریکا، اسرائیل و انگلیس درباره اقدامات ویرانگر علیه ملت‌ها و کشور‌های اسلامی هشدار می‌دهیم و از جامعه جهانی و سازمان ملل می‌خواهم که قطعنامه‌هایی که در برابر صلح در یمن مانع ایجاد می‌کند، حذف کنند.

المشاط تصریح کرد: از آمریکا و انگلیس می‌خواهم که تجاوزات علیه غزه را فورا متوقف کنند و دست از تجاوزات علیه یمن بردارند. آمریکا و انگلیس بدانند که تجاوزات علیه غزه و یمن، تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است و منافع آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد. / ایرنا

کلمات کلیدی: صنعا یمن ایران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار