جزئیات آیین نامه جدید آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان-راهبرد معاصر

جزئیات آیین نامه جدید آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان

همه کارکنان آموزش و پرورش شامل آئین نامه مسیر رشد معلمی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر آموزش و پرورش با تاکید به برنامه درسی ملی و مرجعیت معلمان گفت: مبنای آموزش و پرورش برنامه درسی ملی و مرجعیت معلمان است و نباید چیزی غیر از این باشد، همان طوری که رئیس جمهور شهید بر ارتقای کیفیت آموزش و تقویت مدارس دولتی تاکید داشت برای ما هم ارتقاء و تقویت مدارس دولتی و توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم در اولویت است.

یک هزار و سی و نهمین (۱۰۳۹) جلسه شـورای عـالی آموزش وپرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه گفت: فقدان رئیس جمهور دلسوز و خدمتگزار مردم، ضایعه‌ای دردناک است. خدایا ما جز خیر و خوبی از او ندیده‌ایم و این پاداش کسانی است که برای رضای خدا و آسایش خلق او کار می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت توانمندسازی معلمان اظهارکرد: توانمند سازی معلمان و مدیران مدارس یکی از برنامه‌های اصلی ما در آموزش و پرورش است این کار به طور جدی در حال پیگیری و انجام است.

صحرایی با تاکید بر اهمیت آموزش و بازآموزی همکاران فرهنگی افزود: توانمند سازی معلمان و مدیران مدارس یکی از برنامه‌های اصلی ما در آموزش و پرورش است و این کار به طور جدی در حال انجام است. همه کارکنان آموزش و پرورش شامل آئین نامه مسیر رشد معلمی می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت برنامه درسی ملی و مرجعیت معلمان تاکید کرد: مبنای آموزش و پرورش برنامه درسی ملی و مرجعیت معلمان است و نباید چیزی غیر از این باشد، همان طوری که رئیس جمهور شهید بر ارتقای کیفیت آموزش و تقویت مدارس دولتی تاکید داشت برای ما هم ارتقاء و تقویت مدارس دولتی و توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم در اولویت است./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده