بازداشت سرگرد قلابی پلیس در تهران-راهبرد معاصر

بازداشت سرگرد قلابی پلیس در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سرگرد پلیس اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در محدوده شهرری، دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت و ماموران با بررسی دوربین‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم را شناسایی کرده و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار دادند.

 وی با بیان اینکه ماموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند، گفت: متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی اولیه از وی تجهیزات نظامی تقلبی، لباس افسر ارشد پلیس، کلاه نظامی، کارت شناسایی جعلی و ... کشف و ضبط شد.

طرهانی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه برای کشف دیگر جرائم احتمالی و با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد و در آنجا ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر غصب عنوان پلیس و اخاذی از شهروندان به ۱۰ فقره سرقت و کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه تاکنون چندین نفر از شکات مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، گفت: تحقیقات تکمیلی ماموران برای شناسایی دیگر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به این پرونده به مردم توصیه کرد که در مواجه با افرادی که خود را پلیس معرفی می‌کنند، به‌خصوص در مواجهه با افراد دارای لباس شخصی حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت آن شخص را رویت کنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار