کلاهبرداری ۲.۵ میلیون دلاری در کشور همسایه و بازداشت در تهران-راهبرد معاصر

کلاهبرداری ۲.۵ میلیون دلاری در کشور همسایه و بازداشت در تهران

رئیس پلیس بین‌الملل از بازداشت فرد ایرانی به اتهام کلاهبرداری ۲.۵ میلیون دلاری در یکی از کشور‌های همسایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی که تحت پیگرد مراجع قضائی یکی از کشور‌های همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری بود پس از بازداشت در تهران، برای رسیدگی پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

وی در تکمیل این خبر گفت: متهم به عنوان مدیرکل شرکتی در یکی از کشور‌های همسایه مشغول بکار بوده است و با تبانی حسابدار اصلی شرکت، اقدام به کلاهبرداری از آن شرکت به میزان دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در قالب فروش غیرقانونی محصولات شرکت کرده بود.

کریمی افزود: پس از شکایت شاکی پرونده در کشور همسایه و اعلام اینترپل کشور مربوطه اعلان قرمز یا حکم جلب بین المللی علیه مشارالیه، صادر شد و شناسایی و دستگیری نامبرده از پلیس بین الملل تهران درخواست شد که پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی کشورمان، نهایتا نامبرده هفتم خرداد ماه سال جاری در تهران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: پس از شناسایی این متهم در کشورمان و بازداشت وی در تهران توسط ماموران انتظامی، متهم به مراجع قضائی معرفی و پس از رسیدگی، نهایتاً برای رسیدگی پرونده، تحویل قوه قضائیه شد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار