حمله پهپادی حزب‌الله به مقر‌های لشکر‌های ارتش رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

حمله پهپادی حزب‌الله به مقر‌های لشکر‌های ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله اعلام کرد که مقر فرماندهی تازه‌تاسیس لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «شراگا» و مقر تازه‌تاسیس لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در «اییلیت هشاحر» را هدف حمله پهپادی قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 26
کد خبر: ۲۵۵۵۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حملات حزب‌الله لبنان به اهداف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌ها و ترور‌هایی که دشمن در شهر مقاوم صیدا انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی با چندین پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تازه‌تاسیس لشکر ۱۴۶ در پادگان شراگا را هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان ادامه داد: رزمندگان مقاومت اسلامی در این حمله محل‌های موضع‌گیری نظامیان (دشمن) را هدف گرفتند و آنها را به صورت دقیق مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این مقر تازه‌تاسیس لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در «اییلیت هشاحر» نیز هدف حمله پهپادی رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

‏در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴ روز دوشنبه بیست‌وششم آگوست ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع رامیا را با پهپاد انتحاری هدف گرفتند و آنها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «نطوعه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار