اولین سخنرانی همسر آیت‌الله رئیسی پس از شهادت ایشان-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

اولین سخنرانی همسر آیت‌الله رئیسی پس از شهادت ایشان

همسر رئیس‌جمهور شهید و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: سخت‌ترین درد بشر، فراق است. بشر برای آمدن به این دنیا دچار فراق می‌شود و برای رفتن از این دنیا، دیگران را دچار فراق می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمیله علم‌الهدی همسر رئیس‌جمهور شهید و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و روایت خدمات شهید جمهور در حوزه علمی و دانشگاهی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد در سخنانی، گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. سخت‌ترین درد بشر درد فراق است. بشر برای آمدن به این دنیا دچار فراق می‌شود و برای رفتن از این دنیا، دیگران را دچار فراق می‌کند.
وی همچنین افزود: اساسا ویژگی ملت ما تولید حماسه است. همه مردم دنیا در تشییع پیکر شهدای خدمت انگشت به دهان ماندند از این همه شور، هیجان، محبت، عواطف شعورمندانه، البته این یک فرصتی برای پیشرفت است.
 همسر رئیس‌جمهور شهید تأکید کرد: رهبر انقلاب در جلسه‌ای که منزل ما تشریف آوردند، فرمودند شما حق دارید گریه کنید، من نمی‌گویم گریه نکنید، اما شکر کنید، به خاطر این شکر کنید که نظام چندین پله جلوتر رفت و شهادت ایشان کمتر از حیاتش برای نظام برکت نداشت./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده