آیت‌الله سبحانی: شهید رئیسی استوانه‌ای برای انقلاب بود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

آیت‌الله سبحانی: شهید رئیسی استوانه‌ای برای انقلاب بود

مرجع تقلید شیعیان، گفت: ایران اسلامی در این هفته شخصیت‌های عظیمی را از دست که هر کدام از آنها استوانه ای برای انقلاب اسلامی بودند و در رأس آنها آیت‌الله رئیسی (اعلی الله مقامه) و هیئت همراه بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۵۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سبحانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، اظهار داشت: ایران اسلامی در این هفته شخصیت‌های عظیمی را از دست که هر کدام از آنها استوانه‌ای برای انقلاب اسلامی بودند و در رأس آنها آیت‌الله رئیسی (اعلی الله مقامه) و هیئت همراه بود.

وی افزود: ما در این چند روز در غم و اندوه فرو رفته بودیم. خداوند منان ان‌شاءالله روح آنها را شاد کند و بازماندگانشان را صبر عنایت بفرماید و ایران اسلامی را از خطر حفظ بفرماید. 

مرجع تقلید شیعیان گفت: مقدرات و مصالح و مفاسد دست ما نیست، اما در عین حال ما غمگین و اندوهمندیم. رضوان خداوند بر آنها باد. برای اینها نماز لیله الدفن خواندم. «رحمة الله علیهم اجمعین»/تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار