همسر شهید جمهور در آیین بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز: نسل نور را مطابق با تعالیم اسلام تربیت کنیم+ عکس-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

همسر شهید جمهور در آیین بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز: نسل نور را مطابق با تعالیم اسلام تربیت کنیم+ عکس

همسر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: تقاضا دارم عالمان بزرگوار، معلمان دانشگاه، حوزه و مدرسه و پدران و مادران، نسل نو را مطابق با تعالیم اسلام تربیت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۳۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمیله علم الهدی عصر پنجشنبه در آیین بزرگداشت اربعین شهادت رئیسی و همراهانش در محل مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه تشخیص ولی امر و تبعیت از ولی امر بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: اقامه عدل برعهده شهروندان و مسئولان است، فریبکاری هم از سوی مسئولان امری ناپسند است هم از سوی مردم.

وی افزود: باید نسل خود را برای شهروندی و کارگزاری مطابق با تعالیم قرآن کریم تربیت کنیم. پیوند ما با یک پدر است، مقام معظم رهبری پدر همه ماست و شهید رئیسی فرزند این پدر و برادری برای شما بود.

همسر شهید رئیسی یادآورشد: از خداوند تقاضا دارم به سنت چله نشینی در این چهلمین روز پاداش همه ما را عطا بفرمایید.

علم الهدی در ادامه با بیان اینکه عالمان، معلمان حوزه مدرسه پدران و مادران بیایید مطابق با تعالیم اسلام نسل نو را تربیت کنیم، افزود: تعالیم اسلام مسئولیت را بین مردم و حکمران تقسیم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سنت‌های عالیِ عارفانه چله نشینی است ولی در این چله اشک ما به اراده خود چله نشینی نکردیم، این مشیت پروردگار به امضای حضرت صاحب الامر بود، گفت: در این چله اشک صورت‌های تازه‌ای از جمهوری اسلامی بروز و ظهور کرد.

همسر شهید جمهور بیان داشت: ما مثل یک خانواده در کنار هم گریستیم و برای از دست دادن یک حاکم شهید غصه خوردیم. شما همه عضو خانواده شهید رئیسی هستید ما با همه شهدا عقد اخوت بسته ایم. این هم یک جلوه قشنگ‌تر از جمهوری اسلامی و بهترین الگو برای حکمرانی و حاکمیت در جهان است که مردم و دوستداران را تبدیل به یک خانواده می‌کند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: هوای نفس اگر سبب تصمیم گیری مردم یا مسئولان شود این هر دو ظلم است. تفاوت جمهوری اسلامی با حکومت‌های مردمی دنیای غرب زده در همین است. خدمت به مردم به خاطر خدا، پیروی از رهبری ولی به خاطر خدا.

وی ادامه داد: اگر هوای نفس خود و یا هوای نفس مردم را محور قرار دهیم یا فریبکاری کردیم یا سراغ ظلم و جور رفته‌ایم.

علم‌الهدی گفت: من از مادران زحمتکش مخلص و بانوان ایران زمین که هرگز زحمت آنها دیده نمی‌شوند و از پدران مسئولی که گرفتاری‌های روزمره مسئولیت پدری را از آنها سلب نکرده این است که نسل خودتان را چه برای شهروندی و چه برای کارگزاری مطابق با تعالیم قرآن کریم تربیت کنید و این الگوی جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی برتر به جهان عرضه کنید.

وی افزود: همچنین از خداوند کریم دارم که پاداش و اجر جمیل این همه محبتی که من لایقش نبودم و شما به ما ابراز کردید را به دست ولی اعظم به شما عطا کند. / ایرنا                  همسر شهید جمهور در آیین بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز: نسل نور را مطابق با تعالیم اسلام تربیت کنیم+ عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده