کنعانی: با توقف حمایت از اسرائیل تراژدی دردناک پایان می‌یابد-راهبرد معاصر

کنعانی: با توقف حمایت از اسرائیل تراژدی دردناک پایان می‌یابد

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به صحبت‌های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد لزوم تحقیقات مستقل در مورد خشونت در غزه نوشت: تنها توقف عملی حمایت آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل، به این تراژدی دردناک و وحشیانه علیه فلسطین پایان می‌بخشد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  ناصر کنعانی، سخنگوی امور خارجه کشورمان با اشاره به صحبت‌های جوزب بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد جنایات صهیونیست‌ها در غزه در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: "گزارشها از غزه نشانگر آن است که تنها واقعیتِ حاکم بر زندگی صدها هزار انسان بی‌گناه، خشونت و رنج است. همراستا با دستور دیوان بین‌المللی دادگستری، لازم است تحقیقات مستقل در مورد گزارش‌ها صورت گیرد". 

کنعانی با  اشاره به این صحبت‌ها و با تاکید بر اینکه جنایات رژیم آپارتاید علیه شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی برای همه مردم جهان روشن و البته وحشتناک و جانکاه است، گفت: نه فقط حرف، بلکه تنها توقف کامل و عملی حمایت آمریکا و اروپا از رژیم نژادپرست اسرائیل، به این تراژدی دردناک و خشونت بی‌پروا و وحشیانه علیه انسان‌ها در فلسطین پایان می‌بخشد.

245 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که با گذشت بیش از 8 ماه، همچنان شاهد فرود آمدن بمب‌ها و سلاح‌های آمریکایی بر سر زنان و کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه است و از سوی دیگر مقاومت غزه نیز همچنان به ایستادگی در برابر متجاوزین و مدیریت صحنه میدانی ادامه می‌دهد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده