چگونه در پویش باانرژی شرکت و خودرو جایزه بگیریم؟-راهبرد معاصر

چگونه در پویش باانرژی شرکت و خودرو جایزه بگیریم؟

 مشترکان صنعت برق در تابستان امسال با کاهش مصرف برق مشمول دریافت جوایزی مثل خودرو خواهند شد؛ اما راه‌های شرکت در این پویش چیست؟
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  امسال هم وزارت نیرو با هدف تأمین برق پایدار برای همه مشترکان صنعت برق و نیز داشتن تابستانی بدون خاموشی ۱۸۰ برنامه عملیاتی تدوین و اجرایی کرده است. این برنامه‌ها در زمینه توسعه ظرفیت نیروگاهی، خطوط و پست‌های برق و فرهنگ‌سازی برای نهادینه‌سازی مصرف برق است.

همچنین شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) هم با هدف تسهیل کار برای مشترکان و آگاهی از چگونگی شرکت در جوایز اقدام به راه‌اندازی پویشی به نام باانرژی کرده است.

طبق اعلام توانیر، پویش باانرژی باهدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در جریان‌سازی فرهنگی برای بهبود روش‌های مصرف برق به‌عنوان یک انرژی گران‌بها در جامعه راه‌اندازی شده است. به مشارکت‌کنندگان در این پویش جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی، برقی و الکترونیکی به‌قیدقرعه اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به‌صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می‌شود.

محمد خدادادی، مجری طرح پویش باانرژی در این زمینه گفت: بیش از ۴۰ درصد برق تولیدی کشور در فصل گرم توسط کولرها مصرف می‌شود که این میزان مصرف، از کل ظرفیت تولیدی نیروگاه‌های کشورهای همسایه شمالی ایران بیشتر است.

وی در خصوص اینکه مشترکان چطور می‌توانند مصرف برق خود را مدیریت کنند تا علاوه بر مشارکت در کاهش مصرف شبکه سراسری و کمک به بخش‌های مولد کشور، از جوایز ارزنده پویش باانرژی بهره‌مند شوند، گفت: مشترکان هر استان وابسته به اقلیم از وسایل سرمایشی متفاوتی استفاده می‌کنند. در پویش باانرژی نیز، مشترکان هر استان با یکدیگر رقابتی سازنده برای کاهش مصرف برق خواهند داشت.

خدادادی بیان کرد: در این زمینه، در مناطق عادی کشور، تعویض پوشال، عایق‌کاری کانال کولرهای آبی و نصب سایه‌بان بر روی آنها باعث خواهد شد تا ضمن بهبود خنک‌کنندگی کولر آبی، نیاز به استفاده از دور تند نباشد و صرفه‌جویی ارزشمندی محقق شود.

مجری طرح پویش باانرژی خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر شمال و جنوب کشور نیز قراردادن کولرهای گازی روی دمای آسایش ۲۴ درجه، خاموش‌کردن کولرهای اضافی و درزگیری مناسب درب و پنجره‌ها باعث تحقق صرفه‌جویی چشمگیری خواهد شد.

وی گفت: مشترکان خانگی به روش‌های زیر می‌توانند در پویش باانرژی عضو شده و با عمل به راهکارهای ارائه شده در آن، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند پویش شده و از هزاران جایزه ارزشمند آن بهره‌مند شوند. روش‌های عضویت عبارت‌اند از:

از نصب اپلیکیشن از سایت www.ba-energy.ir

شماره‌گیری کد دستوری *۱۵۲۱#

تماس با مرکز تماس ۰۹۱۲۹۹۹۷۵

وی در پایان خاطرنشان کرد به هر میزان یک مشترک زودتر اقدام به عضویت در پویش و صرفه‌جویی در مصرف کند، شانس بیشتری برای بهره‌مندی از مشوق‌های پویش باانرژی از جمله جوایز نفیس و تخفیف در قبوض برق خواهد داشت./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده