واکنش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشتار فلسطینی‌ها در النصیرات-راهبرد معاصر

واکنش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشتار فلسطینی‌ها در النصیرات

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه النصیرات در غزه که بیش از ۲۰۰ شهید بر جای گذاشت را به شدت محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۴۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ وی در حساب ایکس خود نوشت: گزارش‌ها از غزه در مورد یک کشتار دیگر علیه غیرنظامی‌ها هولناک است.

بورل در ادامه تاکید کرد: ما این را به شدیدترین شکل محکوم می‌کنیم. این حمام خون باید فورا پایان یابد.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را ۱۵۰ نفر اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات جنایتکارانه خود برای آزادی اسرایش امروز شنبه با حملات هوایی این اردوگاه مملو از جمعیت غیر نظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه دست‌کم ۳۰ نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به این عملیات با همدستی ایالات متحده از بازگشت ۴ اسیر استقبال کرد و مدعی شد که واشنگتن بر روی آزادی همه اسرا کار می‌کند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال این جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه پناهجویان در غزه خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل شد.

خبرگزاری وفا گزارش داد که عباس خواستار این نشست اضطراری در مورد "کشتار خونینی شده که توسط نیرو‌های اسرائیلی انجام شده است. " / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده