القسام: اسرائیل در حمله به النصیرات یک آمریکایی را کشت-راهبرد معاصر

القسام: اسرائیل در حمله به النصیرات یک آمریکایی را کشت

در پی حمله روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات برای آزاد کردن چهار اسیر اسرائیلی که منجر به شهادت ۲۱۰ نفر و مجروحیت بیش از ۴۰۰ نفر شد، شاخه نظامی حماس فاش کرد در این حملات سه اسیر که یکی از آنها آمریکایی بوده نیز کشته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های «عزالدین القسام» ساخه نظامی حماس امروز یکشنبه در پیام خود خطاب به شهرک‌نشینان نوشت: کابینه شما برای نجات اسیران دیگر، تعدادی از اسرا را می‌کشد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای در پلتفرم «ایکس» مدعی شد که در عملیات پیچیده و مشترک ارتش، پلیس و شین‌بت، چهار اسیر اسرائیلی از ۲ منطقه جداگانه در قلب اردوگاه النصیرات آزاد شدند.

یکی از این چهار اسیر صهیونیستی آزاد شده با اشاره به تلاش نیرو‌های حماس برای حفظ جان اسرا تایید کرد که ۲ اسیر در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که در آن بازداشت بودند، کشته شدند.

به نقل از شبکه خبری قدس، گردان‌های القسام این پیام را با هشتگ زمان رو به پایان است و دولت شما دروغ می‌گوید، به پایان رساند.

این گردان‌ها پیش از این هم در پیامی خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفته بود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر ارتش و کابینه جنگ این رژیم، فرزندان آنها را در اسارت به قتل می‌رساند.

القسام همچنین فاش کرده سه اسیر در این حمله کشته شدند که یکی از آنها شهروند آمریکا بوده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده