ایران جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات را به شدت محکوم کرد-راهبرد معاصر

ایران جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شدت محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر کنعانی روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ جنایات هولناک و تکان دهنده صهیونیست‌ها در قتل عام صد‌ها تن از شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه النصیرات در نوار غزه را نتیجه بی‌عملی دولت‌ها و نیز سازمان‌های مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر هشت ماه جنایت جنگی و نقض همه قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه دانست و افزود: تداوم این بی‌عملی چیزی جز تشویق جنایتکاران به استمرار نسل‌کُشی فلسطینیان نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: پیکر‌های سلاخی شده و در خاک و خون غلتیده شهروندان و کودکان فلسطینی، نتیجه تداوم تزریق زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی و اروپایی و استمرار حمایت آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: شهروندان بیگناه خاصه کودکان مظلوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه، درد و رنج گرسنگی، تشنگی و فقدان دارو و تجهیزات درمانی ناشی از محاصره را نیز تحمل می‌کنند.

کنعانی ادامه داد: در این وضعیت اسفناک که شاهد ناکارآمدی مطلق سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در دفاع از شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی هستیم، کشور‌های اسلامی مسؤلیت سنگینی دارند و باید به صورت متحد و یکپارچه در برابر این اقدامات بایستند و به مسئولیت انسانی، اخلاقی و اسلامی خود عمل کنند.

 بر اثر هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی در روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به اردوگاه نصیرات در مرکز غزه، ۲۱۰ نفر از ساکنان این اردوگاه به شهادت رسیدند./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده