جهاد اسلامی: جنایت در النصیرات موضع مقاومت را تغییر نخواهد داد-راهبرد معاصر

جهاد اسلامی: جنایت در النصیرات موضع مقاومت را تغییر نخواهد داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات بر موضع ثابت مقاومت و پایبندی آن به خواسته‌های خود تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۴۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به جنایت تازه رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی نوار غزه که به شهادت و زخمی شدن صد‌ها نفر منجر شد، تأکید کرد که جنایت این رژیم از حد و مرز عبور کرده و وجود این رژیم لکه ننگی برای بشریت است.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی پس از هشت ماه خواری و ذلت به دست مقاومت فلسطین در خیابان‌های غزه، به بازگرداندن تنها چند اسیر از بیش از یکصد اسیر صهیونیست در نزد مقاومت افتخار می‌کند که این خود نشان دهنده ناتوانی نظامی، میدانی و سیاسی این رژیم است.

جهاد اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه آمریکا و دولت جو بایدن رئیس جمهور این کشور در جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی ملت فلسطین شریک است، آزادگان جهان را به تحرکات گسترده برای اعمال فشار بر دولت آمریکا فراخواند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا اگر گمان می‌کنند که کشتار امروز باعث تغییر موضع مقاومت خواهد شد، سخت در اشتباه هستند.

رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز (شنبه) مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده