عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از جنوب «طوباس»-راهبرد معاصر

عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از جنوب «طوباس»

نظامیان صهیونیست بامداد امروز نیز به صورت گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در جریان این یورش‌ها درگیری‌های شدیدی نیز به وقوع پیوست.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین نظامیان صهیونیست به منطقه عرابه واقع در جنوب جنین یورش بردند.

 

آنها در جریان این حمله تعداد زیادی از جوانان فلسطینی را دست بسته بازداشت کردند.

 

همچنین در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به منطقه برقه واقع در شمال غرب نابلس و درگیری با ساکنان این منطقه دست کم ۲ جوان فلسطینی زخمی شدند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین نیز برای متوقف کردن نظامیان صهیونیست وارد عمل شده و عناصر متجاوز را با بمب‌های دستی در منطقه برقه هدف قرار دادند.

 

همچنین نظامیان صهیونیست بعد از حمله به اردوگاه الفارعه واقع در جنوب طوباس و درگیری‌های شدید با جوانان این منطقه مجبور به عقب نشینی شدند.

 

تجهیزات نظامی عناصر صهیونیست در اردوگاه الفارعه توسط جوانان فلسطینی هدف قرار گرفت. در جریان این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

 

این در حالی است که هلال احمر فلسطین اعلام کرد نظامیان صهیونیست خودروهای امدادرسان را در منطقه عوریف واقع در جنوب غرب نابلس متوقف کردند و مانع انتقال زخمی‌ها به بیمارستان شدند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده