قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول

ادارات پرمصرف برق تهران به مراجع نظارتی و مردم معرفی می‌شوند

ادارات پرمصرف برق تهران به مراجع نظارتی و مردم معرفی می‌شوند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات و سازمان هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری تهران، مراجع نظارتی بالادست و عموم، معرفی خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارتباط با لزوم مدیریت مصرف برق توسط سازمان‌ها و نهادهای پرمصرف در فصل گرم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

در متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بانک ها و شهرداری ها می رساند تمامی دستگاه های مزبور مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب نامه هیات وزیران، موظف به رعایت ساعات کاری از ساعت 6 تا 13، خاموش کردن سامانه های سرمایشی از ساعت 12 ظهر و کاهش 30 درصدی مصرف برق در ساعات کاری و 60 درصدی در ساعات غیرکاری هستند.

 

همچنین بر اساس ابلاغ استانداری تهران، دستگاه های اشاره شده موظفند برق مورد نیاز خود را در ساعات اوج مصرف با استفاده مولدهای برق اضطراری تامین کنند.

 

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از اداراتی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشته اند اعلام می دارد این شرکت در راستای اطمینان از پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و حفظ آرامش و آسایش هموطنان، به صورت لحظه ای مصرف برق و نحوه عملکرد تمامی ادارات پایتخت را تحت نظر دارد و در صورتی که ادارات، اقدام به اجرای مصوبات و بخشنامه های ابلاغی در حوزه مدیریت مصرف برق نکنند علاوه بر قطع برق و معرفی به استانداری تهران و سایر مراجع نظارتی بالادست، در صورت تکرار، به عموم نیز معرفی خواهند شد."/ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار