رسانه عبری زبان: ارتش اسرائیل توان پاسخ به حزب الله را ندارد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

رسانه عبری زبان: ارتش اسرائیل توان پاسخ به حزب الله را ندارد

یک رسانه عبری زبان با اشاره به ضربات وارد شد چند روز اخیر به پایگاه‌های ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، پرسید چرا اسرائیل قادر به واکنش حقیقی به حملات حزب الله نیست.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۷۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، ارتش اسرائیل اخیرا موفق شد پایگاه هوایی میرون در کوه میرون را مورد هدف قرار دهد، اما تا این لحظه ارتش اسرائیل هیچ واکنشی به این حمله نداشته است در حالی که در گذشته اعلام می‌شد که در پاسخ به حملات صورت گرفته به پایگاه‌های نظامی یا تلاش‌های صورت گرفته برای انجام این حملات، اقداماتی انجام گرفته است.

دورون کادوش خبرنگار امور نظامی این رسانه عبری زبان در این رابطه گفت، با وجود تهاجم صورت گرفته علیه پایگاه هوایی نظارت و پایش و نظارت هوایی میرون متعلق به نیروی هوایی ارتش اسرائیل، هیچ نوع افزایش عملیاتی علیه حزب الله در روز‌های اخیر مشاهده نشد، حال این سئوال مطرح می‌شود که آیا حمله به این پایگاه باعث شده است تا توانمندی تهاجمی اسرائیل دچار مشکل شود؟ آیا توان واکنش اسرائیل دستخوش ضعف شده است؟ موشک‌های ضد زره به این پایگاه و آن مرکز راهبردی اصابت می‌کنند، مناطق و تاسیسات حساس و راهبردی ما یکی پس از دیگری هدف قرار می‌گیرند، و خبری از واکنش نیست!

کادوش در این رابطه با سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تماس گرفته و پاسخ وی را اینگونه منعکس کرد: حمله دیروز حزب الله به پایگاه میرون در واقع در واکنش به ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب الله صورت گرفته است.

اما این خبرنگار در پاسخ به این توجیه به مخاطبان رسانه عبری زبان گفت‌: درست است که ترور فرمانده ارشد حزب الله کار قابل تاملی بود، اما بعد از این اقدام حزب الله طی تعطیلات ضربات گسترده‌ای را به ما وارد کرد، آیا ترور یک شخصیت ارزش پرداخت این همه هزینه را برای ما داشت؟

کادوش در ادامه هم گفت: حزب الله طی روز‌های اخیر ده‌ها اقدام به عنوان واکنش به آن ترور انجام داد در حالی که اسرائیل همچنان دست و پا بسته در مقابل آن ایستاده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده