اعتراف اسرائیل به شلیک بیش از پنج هزار موشک و راکت از لبنان به فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

اعتراف اسرائیل به شلیک بیش از پنج هزار موشک و راکت از لبنان به فلسطین اشغالی

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته تاکنون، بیش از پنج هزار راکت و موشک به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۵۸۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  به نقل از خبرگزاری آناتولی، «دانیل هاگاری» افزود: برای بازگشت «اسرائیلی ها» به شمال، تلاش خواهیم کرد و این امر، غیر قابل مذاکره است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر افزود: حزب الله حملاتش علیه اسرائیل را تشدید کرده است.

هاگاری همچنین گفت: حملات فزاینده حزب الله ما را به لبه پرتگاهی می رساند که ممکن است افزایش تنش در سطح گسترده تری باشد و این افزایش ممکن است پیامدهای ویرانگری برای لبنان و منطقه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته تاکنون، حزب الله و برخی از گروههای مقاومت فلسطین در جنوب لبنان، مواضع نظامیان اشغالگر و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده اند.

هدف حزب‌الله لبنان از این عملیات، درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه بوده است.

این امر، باعث ناامن شدن شمال فلسطین اشغالی برای شهرک نشین صهیونیست و فرار آنها از این منطقه شده است. به همین دلیل بخش های گسترده ای از این منطقه خالی از سکنه شده است و صهیونیست های اسکان داده شده در شهرک های نزدیک مرز با لبنان اعلام کرده اند حتی پس از پایان جنگ، حاضر به بازگشت به این مناطق نیستند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده