حمله موشکی گردان‌های قدس به سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمله موشکی گردان‌های قدس به سرزمین‌های اشغالی

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۲۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ با گذشت ۲۵۷ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع، نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده‌اند.

همچنین منابع رسانه‌ای از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه اشغالی «الومیم» واقع در اطراف نوار غزه خبر دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد «سعد» واقع در شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه هدف حملات خمپاره‌ای مبارزان گردان‌های قدس قرار گرفتند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) نیز از حمله پهپادی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «حولیت» خبر داد.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام این حمله با استفاده از پهپاد انتحاری «زواری» به انجام رسیده است.

همچنین نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونسیتی در جنوب شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه هدف حملات خمپاره‌ای سنگین مبارزان مبارزان گردان‌های قسام قرار گرفتند./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده