شورای همکاری خلیج فارس: در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

شورای همکاری خلیج فارس: در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم

شورای همکاری خلیج فارس جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۲۴۶۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر،  شورای همکاری خلیج فارس پیرامون جنگ غزه اقدام به اتخاذ مواضع کرد.

 

بر این اساس، وزارت خارجه قطر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تجاوز ادامه دار رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار فلسطینیان را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌دارد. 

 

در ادامه این پیام آمده است: این شورا خواهان استقرار یک آتش بس فوری و دائمی در غزه است. ما بر پایان فاجعه بشری که اکنون در غزه در جریان است، تاکید داریم.

 

بیانیه جدید شورای همکاری خلیج فارس در حالی منتشر می‌شود که از میان کشورهای عضو این شورا، ۲ کشور امارات متحده عربی و بحرین اقدام به عادی سازی روابط با تل آویو و گسترش مراودات سیاسی و تجاری با این رژیم علی رغم ۷۶ سال تجاوز و کشتار فلسطینیان کرده‌اند.

 

این شورا پیش از این بارها خواستار استقرار آتش بس در غزه شده بود. قطر مهمترین میانجیگر میان حماس و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر کوشیده است به منازعه میان طرف‌های درگیر پایان بخشد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار